Skip to main content

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Semoga Allah sentiasa mengurniakan kepada Tuan dan Puan dengan kebaikan yang datang mendadak dan dilindungi dari segala kejahatan yang ada di dalam dunia ini. Amin

Bakal-bakal Tan Sri, Dato Sri, Datuk, Datin, Tuan dan Puan yang saya amat muliakan, semoga doa saya ini dimakbulkan oleh Allah. Amin. 

Kita mengalu-alukan sebarang sumbangan dari Tuan dan Puan yang sudi bagi menghantarkan rumusan buku yang Tuan dan Puan telah baca dalam 1-2 muka surat. Buku-buku yang dirumuskan itu mestilah buku-buku yang bermanfaat dan perkara baik yang Tuan dan Puan ketemui dalam buku tersebut.

Emelkan rumusan Tuan dan Puan itu ke info@shamsuddinkadir.com, jika tidak berjaya, baru gunakan shamsuddinkadir@yahoo.com

Tim SK akan berusaha bagi memuatkan rumusan dalam 1-2 muka surat itu di dalam entri www.ShamsuddinKadir.com dari masa ke semasa. Supaya kita sama-sama dapat belajar dan meningkatkan ilmu. Kepada yang berminat boleh mula menghantar nama buku yang telah dibaca, kepada kami.

Rumusan itu tidak semestinya mengunakan bahasa di dalam buku tersebut, Tuan dan Puan dialu-alukan mengunakan bahasa Tuan dan Puan sendiri, supaya kita lebih memahaminya.

Tuliskan Nama, jawatan, lokasi, nombor telefon dan emel. Hanya Nama, jawatan, lokasi yang akan dipamerkan. Alamat emel hanya dinyatakan jika dibenarkan. Contohnya :

Shamsuddin Kadir

Trainer

Shah Alam

Saya mendoakan agar setiap minggu sekurang-kurangnya ada satu ulasan buku yang dapat ditunjukkan di halaman ini. Sasaran SK adalah sehari, satu ulasan buku.

Buku-buku yang ditulis oleh SK sendiri juga boleh diulas oleh kita.

Leave a Reply