Skip to main content

Assalamualaikum dan salam ceria buat semua tetamu di www.ShamsuddinKadir.com

Didoakan tuan dan cik puan semua dikurniakan dengan kebaikan yang datang mendadak pada setiap pagi dan petang hari. Amin.

Mulai hari ini, 17 Juni 2011, setiap pertanyaan tuan dan cik puan yang ingin mendapat pandangan Tuan Shamsuddin Kadir, akan dikenakan caj pentadbiran sebanyak RM 10. Ini bagi menangung kos pentadbiran dan staf yang menguruskan halaman ini. RM 10 dikenakan bagi setiap soalan yang diajukan. Jika tiga soalan yang diajukan adalah 3, maka bayarannya adalah RM 30, tetapi, tuan dan cik puan boleh menanyakan 2 soalan tambahan secara percuma.

Di atas jadual Tuan Shamsuddin Kadir yang sangat padat, tetapi tidak mahu mengecewakan para tetamu, kami sudah mengambil seorang staf bagi menguruskan hal-hal berkenaan pertanyaan dan konsultan bersama Tuan Shamsuddin Kadir.

Caj ini juga dikenakan bagi memastikan pihak  www.Shamsuddinkadir.com dapat menjawab setiap pertanyaan yang dihantar. Emelkan pertanyaan ke Info@sk.my, maksukkan juga bukti pembayaran.

Bayaran boleh dimasukkan ke akaun Maybank 562106-200279 atas nama Shamsuddin Abdul Kadir, emelkan bukti pembayaran ke info@sk.my, pastikan nama, nombor telefon dan nombor akaun bank juga diberikan, bagi pemulangan duit untuk soalan yang tidak dapat dijawab oleh Tuan Shamsuddin Kadir.  Caj RM 2 (biasanya yang dikenakan oleh bank) akan dikenakan sewaktu pembayaran balik.

Semua jawapan akan dipaparkan di halaman ini, maklumat penghantar ditukar dengan nama lain. Ini bagi memastikan nama penghantar dirahsiakan. Kita juga mendapat pahala apabila individu lain mendapat pahala di atas pertanyaan kita itu.

Pentadbir www.ShamsuddinKadir.com

Nor’Ain Mohd Nor

4 Comments

  • faizul says:

    macam mana nak buat pembayaran dengan nilai 10 sen tu ? tolong terang kan ,

  • tanpa nama says:

    Kita juga mendapat pahala apabila individu lain mendapat pahala di atas pertanyaan kita itu.
    cantik ayat ni…alangkah cantik jika tuan jawap semua soalan tanpa ada caj dan niatkan dia sebagai amal jariah kita.

  • Razak says:

    Assalamualaikum,

    Secara peribadi saya memang TIDAK bersetuju dengan caj yang dikenakan.Mahal.Tidak keterlaluan boleh saya katakan inilah laman web pertama yang mengenakan bayaran atas pertanyaan dan consultan.Saya telah membeli hampir kesemua buku buku Tuan SK tapi tidak bermakna saya juga bersetuju atas kesemua perkara.

    Saya kira saya bersetuju dengan tanpa nama.MASA sama saja, 24 jam untuk semua orang cuma pembahagian bergantung atas niat dan latihan.

    Sekali lagi, Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin.

  • Hanya mereka yang terlalu sibuk akan faham tujuan perkara di atas (caj terhadap soalan). 🙂

    Semoga setiap pertanyaan, kita akan lebih serius apabila kita membayarnya.

    Bayar RM10 dan hidup kita akan berubah. Perubahan hidup itu lebih mahal dan bernilai berbanding sekeping RM10 yang boleh habis untuk sepinggan nasi dan segelas air sahaja.

Leave a Reply