Skip to main content

Assalamualaikum,

Saudaraku yang dirahmati Allah dan saudariku yang disayangi Nabi,

Didoakan Allah sentiasa merahmati kita semua dengan kebaikan yang datang mendadak pada setiap pagi dan petang hari. Amin.

Untuk makluman tuan dan cik puan, 2 bengkel @ kursus akan di adakan pada bulan Julai 2011 di Dewan Ainon Mohd yang terletak di No. 11-2 Jalan Wangsa Setia 3, Wangsa Melawati, 53300 Kuala Lumpur.

Iaitu bagi memenuhi emel dan pangilan telefon para pelawat www.shamsuddinkadir.com dan juga pembaca buku. Kursus yang akan dianjurkan pada hujung minggu bulan Julai nanti adalah :

1. Kursus Berhijrah Menjadi Usahawan (1Hari) Yuran RM 188 Terhad untuk 15 orang sahaja. 2 Julai 2011 (SABTU)

Kursus ini bagi meningkatkan kemahiran individu yang selama ini belum mempunyai kemahiran bisnes yang sebenar. Iaitu kemahiran yang hanya ada pada individu yang sudah berketurunan berniaga ataupun, formula bisnes yang hanya dipakai oleh orang yang dari keluarga bisnes sahaja. Banyak kemahiran ataupun informasi yang digunakan oleh orang yang makan gaji, sebenarnya menggunakan kaedah yang orang bisnes tidak akan gunakan apabila mereka membuat bisnes. Contohnya, fahaman tentang modal berbeza dengan orang yang mempunyai mentaliti makan gaji dengan orang yang bisnes sejak berabad ataupun berkurun.

2. Kursus Buat Duit Dengan Rumah (1 Hari) Yuran RM 188 Terhad untuk 15 orang sahaja. 9 Julai 2011 (SABTU)

Kursus ini untuk individu, menghasilkan duit secara mudah dan ‘PERCUMA’ melalui pemilikan rumah. Peserta ditunjukkan tip bagaimana kita sebenarnya membeli rumah dengan diskaun sehingga 90%. Tip ini adalah hasil dari pengalaman Shamsuddin Kadir sendiri. Kursus kali ini, trainer iaitu Shamsuddin Kadir akan berkongsikan tip tambahan iaitu membuat duit lebihan berkali ganda melalui skim Homestay.

Tarikh akan diberitahu dalam masa terdekat. Emelkan ke info@sk.my ataupun hubungi 03 4142 5300 untuk mendaftar dan mendapatkan maklumat lanjut. Hubungi waktu pejabat sahaja, iaitu 9 pagi – 4 petang, Isnin sehingga Khamis sahaja.

Untuk mengetahui status terkini berkenaan kursus yang dianjurkan oleh Shamsuddin Kadir ataupun oleh para trainer lain di Dewan Ainon Mohd, mohon tuan dan puan klik like pada facebook Dewan Ainon Mohd.

Pembayaran sebelum ataupun pada 30 Jun 2011 adalah RM 155. Pembayaran boleh dibuat ke akaun Maybank atas nama Shamsuddin Abdul Kadir MBB 562106200279.  Ataupun Ultra Mind Resources Bank Islam No. 1203 8010080830.

Daftar segera supaya tempat Tuan,Puan tidak diambil oleh peserta lain. Bayaran yuran diperlukan bagi mengesahkan tempat.

3 Comments

Leave a Reply