Skip to main content

Assalamualaikum dan salam ceria,

Saudaraku yang dirahmati Allah dan saudariku yang disayangi Nabi,

Kami di SK Training Academy Sdn Bhd ada menyediakan bilik latihan yang dilengkapi dengan keperluan bagi menjayakan sesi training, kursus motivasi dan lain-lain aktiviti. Bilik latihan ini dapat memuatkan maksimum 20 orang peserta bagi susunan ‘classroom’, iaitu kerusi dan meja.

Antara pakej yang kami sediakan adalah seperti berikut:

Sewaan Bilik Latihan pada :

  • Hari bekerja (Isnin – Jumaat)
Siang hari / Malam
  • Hari cuti/Hujung Minggu (Sabtu – Ahad)
Siang hari / Malam

Kami juga menyediakan pakej Profit Sharing bagi saudara dan saudari yang mempunyai modul kursus ataupun program yang berkualiti bagi menjayakan sesi latihan di bilik latihan secara usahasama. Di mana pihak kami menye

Kepada tuan dan cik puan yang berminat untuk berbincang dengan lebih lanjut, dipersilakan bagi bagi menghantar emel ke info@sk.my, insyaa Allah staf SK Training akan menghubungi saudara melalui nombor telefon 03 4142 5300.

SK TRAINING ACADEMY SDN BHD

2 Comments

  • Ezzul says:

    Bolehkah saya mahu menyewa bilik latihan pada hari sabtu? Berapakah harga kos bayaran bagi menyewa jika saya mahu buat hanya 1 hari dari jam 9am-5pm yang dilengkapi dengan wifi dan 1 LCD projector?

    Terima Kasih

  • Saudara Ezzul yang dirahmati Allah, saudara boleh menghubungi 03 41425300 Dewan Ainon Mohd bagi mendapatkan maklumat lanjut berkenaan dengan pakej sewaan. Ataupun add ataupun like Facebook Dewan Ainon Mohd

Leave a Reply