Skip to main content

Assalamualaikum dan Salam Ceria, Tuan dan Puan yang dimuliakan,

Di atas permintaan bagi mendapatkan khidmat rundingan secara perseorangan, pihak www.ShamsuddinKadir.com akan membuka ruang kepada Tuan dan Puan yang ingin mendapatkan khidmat konsultan dengan Shamsuddin Kadir.

Ianya akan bermula pada 21 Disember 2010. Emelkan nama, nombor telefon serta tarikh dan masa yang dikehendaki hantarkan ke info@sk.my. Nyatakan juga berapa jam yang kita ingin jumpa. (Maksimum 2 jam sahaja untuk setiap khidmat konsultan).

Kami memberi ruang kepada Tuan dan Puan yang ingin mendapatkan khidmat rundingan bagi mencadangkan Caj yuran khidmat Konsultan itu untuk setiap 1 jam. Ini bagi memastikan kadar itu bersesuaian dengan Tuan dan Puan yang ingin mendapatkan khidmat konsultan. Setiap bulan kami hanya terhadkan kepada beberapa sesi sahaja, ianya bergantung kepada kelapangan Shamsuddin Kadir iaitu pada hari beliau tidak menjayakan kursus, temujanji dan mesyuarat.

————————————-

One Comment

  • nor Aidayanty Amdan says:

    Salam,

    Pihak kami ingin mencari pihak Konsultan bagi membuat beberapa Kursus di Kementerian Kewangan Malaysia seperti di nyatakan dibawah. Di harap pihak tuan dapat menghantar Qoatation kepada saya untuk memudahkan pihak kami membuat pemilihan bagi kursus ini.Berikut maklumat detail :

    Tajuk kursus : 1-Aspek Akuantabiliti & Integriti (Untuk Diri & Organisasi)
    2-Kecemerlangan Pembangunan Perkeranian Di Tempat Kerja

    Penyertaan : 40 Orang

    Tempat & Tarikh : Belum Ditetapkan

    * sertakan Qoatation berasingan mengikut kursus di atas.

    Kerjasama pihak tuan amatlah dihargai. Sekian terima kasih.

Leave a Reply