Skip to main content

Kemaskini terkini : Ada dua lagi kekosongan tempat. Kepada yang berminat boleh mengemelkan nama dan nombor telefon ke info@sk.my, pembayaran perlu dibuat pada hari ini ataupun selewat-lewatnya esok.

Assalamualaikum dan Salam sejahtera,

Di atas lebihan peserta yang ingin menyertai kursus Buat Duit Dengan Rumah, maka pihak kami membuka ruang kepada individu-individu yang ingin menyertai kursus tersebut untuk siri kedua iaitu pada hari Ahad 12 Disember 2010.

Insyaa-Allah pada  hari Ahad bersamaan dengan 21 November 2010 akan diadakan satu workshop berkenaan perlaburan dalam hartanah @ iaitu rumah. Ianya sesuai kepada Tuan dan Puan yang ingin memiliki lebih dari sebuah rumah sebagai sumber pendapatan pasif.

Ada orang melihat sampah itu kotor, ada orang melihat sampah itu duit

Ada orang melihat rumah itu membebankan kerana perlu keluar duit, ada orang melihat rumah itu menguntungkan kerana duit masuk

semuanya bergantung kepada perspektif kita. Apa yang dapat menukar perspektif kita adalah ilmu yang kita perolehi melalui pengalaman baru sama ada melalui buku, training dan mentor.

Pelajari bagaimana kita dapat duit ekstra, harta ekstra dan bersara awal jika perlu.

Antara yang kita akan perolehi melalui kursus ini adalah “

1. Bagaimana membeli rumah dengan diskaun 80 – 110 % berdasarkan pengalaman trainer itu sendiri

2. Membeli rumah dengan menggunakan duit orang lain

3. Membeli lebih dari sebuah. Ada yang membeli 4 dan ada yang memiliki 120 buah rumah sewa

4. Menghasilkan Insurans pendidikan anak-anak yang Islamik dan percuma

Dan Insyaa-Allah banyak lagi jika dipermudahkan dan diizinkan oleh Allah, pemilik sekelian alam

Yuran Perlaburan RM 188

Pembayaran awal sebelum 4 Disember adalah RM 158

Terhad : Maksimum 15 orang sahaja.

Trainer : Shamsuddin Kadir

Kursus akan bermula pada pukul 9.30 pagi dan berakhir pada pukul 4 petang. di Learning Station 11-2 Jalan Wangsa Setia 3, Wangsa Melawati, 53300 Kuala Lumpur.

Mohon diemelkan ke info@sk.my, kepada yang berminat untuk menyertai siri kedua dengan menyertakan nama, nombor telefon yang boleh dihubungi dan juga alamat.

Yuran pelaburan RM 188, pembayaran sebelum 4 Disember RM 158.  Maybank 562106-200279  atas nama Shamsuddin Abdul Kadir. Mohon diemelkan ke info@sk.my berkenaan pembayaran yang telah dibuat.

Walaupun kursus ini dibuka untuk pendaftaran sehingga bulan Disember, pengesahan tempat adalah TERHAD berdasarkan kepada peserta terawal yang membuat pembayaran.

2 Comments

Leave a Reply