Skip to main content

Tim Ultra Mind Resources yang diketuai oleh Shamsuddin Kadir akan bertolak ke Cameron Highlands  bagi menjayakan kursus Menada Aras Pegawai Cemerlang untuk pegawai dan pengurus atasan Malaysian Qualifications Agency (MQA).

Kursus ini sebagai persiapan awal bagi staf yang dinaik pangkat ke jawatan yang lebih tinggi, seperti penolong pengurus, pengurus dan juga pengarah.

Untuk organisasi swasta dan kerajaan yang ingin menjayakan kursus ‘Menanda Aras’ sama ada untuk pegawai, eksekutif, pengurus boleh menghubungi kami di 03 4142 5300 ataupun emelkan ke info@sk.my

Antara klien Ultra Mind Resources adalah Malaysian Building Society Berhad (MBSB), Lembaga Tabung Haji, Lembaga Hasil Dalam Negeri, Hotel Shangri-La, Pembangunan Sumber Manusia Berhad (HRDF) dan lain-lain.

4 Comments

  • Abdul Razak says:

    Tahniah Tuan SK.Teringat saya bersama Tuan SK ke MQA.Pengalaman yang cukup menarik.Banyak saya pelajari ketika bersama Tuan SK.Terima kasih Tuan SK.Saya Suka!

  • Tahniah Tuan SK.Teringat saya bersama Tuan SK ke MQA.Pengalaman yang cukup menarik.Banyak saya pelajari ketika bersama Tuan SK.Terima kasih Tuan SK.Saya Suka!
    +1

  • Tuan Abdul Razak,

    Saya juga suka di atas kehadiran Tuan di Ultra Mind Resources bagi menjalani latihan pendek. Saya juga suka di atas kehadiran Tuan dan juga hadiah video yang Tuan buat untuk saya walaupun dalam masa terhad. Saya suka.

  • Cik Puan Norine,

    Tahniah kepada Cik Puan dan peserta lain yang saya lihat terlampau bersemangat bagi mengambil bahagian dalam setiap perbincangan dan perbentangan. Saya lagi suka.

    Kami juga banyak pelajari dari peserta.

Leave a Reply