Skip to main content

Waalaikumsalam,

Buku-buku tersebut telah saya terima, hendak baca sampai habis ketiga-tiganya
pagi ni juga kalau boleh.

Terima kasih,

Muhammad (Hamba Allah yang soleh)

Pembeli buku-buku tulisan Shamsuddin Kadir secara online di www.shamsuddinkadir.com

———————————-
Semoga Allah sentiasa mengurniakan kepada Tuan Muhammad dengan kebaikan yang datang mendadak, pada setiap pagi dan petang hari. Amin.

Pertama-tamanya kami mengucapkan ribuan terima kasih (kami suka) di atas perlaburan Tuan Muhammad bagi meningkatkan lagi kualiti hidup dengan membaca buku-buku yang berkualiti.

Tuan, saya cukup teruja di atas semangat yang luarbiasa yang ada pada Tuan. Kami mencadangkan agar buku ilmiah dibaca dalam keadaan sedikit perlahan iaitu, sebuah buku untuk dalam masa 1 – 4 hari. Supaya setiap ilmu yang dipelajari itu mudah diterapkan dan dapat diaplikasi dengan mudah.

 

Buku fiksyen Biskut Ajaib, boleh dibaca dalam masa 1 hari, kerana ianya lebih santai.

Baca doa yang power sebelum membaca buku itu, supaya Tuan mendapat ilmu yang bermanfaat dan kualiti ilmu yang Tuan dapat itu lebih hebat dari apa yang ada dalam buku itu. Mohon Tuan membaca doa di bawah, setiap kali membaca buku tersebut.

“Ya Allah, kurniakanlah kepadaku dengan kefahaman para Nabi, hafalan para Rasul, ilham para Malaikat yang hampir denganMu, wahai Allah yang maha pembuka lagi tahu, bukalah hati kami seperti orang yang arif lagi bijaksana” Amin.

Shamsuddin Kadir

Leave a Reply