Skip to main content

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Tuan dan Puan (sepupu) yang dimuliakan,

Semoga Allah sentiasa mengurniakan kepada sepupu dengan limpahan kebaikan yang datang mendadak. Amin.

Ketika cuti sekolah ini, adalah masa yang amat sesuai untuk mendidik anak kita supaya SKOR A DI LUAR DEWAN PEPERIKSAAN. Kemahiran yang anak kita perolehi dengan mendedahkan mereka dengan kemahiran di luar dewan peperiksaan membantu anak kita menjadi orang yang hebat dan sangat berjaya sejak kecil sehingga dewasa kelak, insyaa-Allah.

Antara aktiviti yang kita dapat lakukan bermula dengan cuti sekolah ini, adalah mempratikkan kemahiran dan ilmu yang mereka pelajari dari buku Biskut Ajaib, Garaj Aiman dan Tukang Gunting Terbang. Buku Miss Epal juga sebahagiannya sangat bagus untuk dipratikkan.

Kepada Tuan dan Puan yang ingin mendapatkan tips bagaimana memulakan kemahiran yang menentukan kejayaan anak-anak di dunia sebenar, boleh mengemelkan ke info@sk.my, insyaa-Allah pihak kami akan memaklumkan cadangan tarikh bagi pertemuan tersebut.

Ketika ini, bisnes yang kami cadangkan untuk anak-anak kita mulakan adalah seperti dalam buku Garaj Aiman. Kepada yang tidak berjaya mendapatkan buku-buku tersebut di kedai buku, Tuan dan Puan boleh mendapatkannya di www.ShamsuddinKadir.com iaitu membeli secara online.

Shamsuddin Kadir

Leave a Reply