Skip to main content

Seorang individu yang mendapat keputusan SPM dengan majoriti subjeknya adalah 9, kecuali agama beliau mendapat 8. Bekerja sebagai kerani di pejabat kerajaan, beliau membuat bedah kewangan diri, akhirnya kini, beliau mendapat dividen tahunan melebihi ratusan ribuan ringgit. Beliau juga kini memiliki bukan saja ijazah, kini beliau memiliki sarjana @ master di peringkat Universiti Teknologi Malaysia.

Tuan dan Puan akan mengetahui bagaimana beliau melangkar sejarah dari tiada duit, bermula dengan bengkel mengurus wang.

Daftar hari ini dengan menghantar nama dan no. telefon ke info@sk.my, tuliskan tajuk bengkel mengurus wang 29 Mei 2010, TERHAD 8 orang peserta sahaja, dan RM 50 seorang.

2 Comments

  • Rahimah says:

    Salam Tuan SK,

    InsyaAllah sy ingin menjemput tuan ke Persatuan kami untuk memberi ceramah yang bersesuaian dengan ahli persatuan kami(maybe bulan July, Sat or sun). Mereka terdiri dari Pengusaha2 Taska, trainer, pengasuh, ibubapa dsb. Sy ingin tahu brp bayaran tuan kenakan utk bengkel sehari agar dpt sy membuat costing & flyer untuk menguar-uarkan bengkel tersebut.

    Wassalam, Rahimah, Persatuan Pengasuh Berdaftar Malaysia (PPBM)03-78801367/9327(ofis)

    p/s sekiranya tuan masih ingat sy pernah menghadiri & telah mmbeli buku2 tuan. (Rahimah, Ipoh)

  • Salam Cik Puan Rahimah,

    Kami suka di atas kesudian cik puan menjemput kami.

    Insyaa-Allah Tuan Halim akan menghubungi cik puan nanti.

    Alhamdulilah, saya masih ingat orang yang rajin, berdedikasi tinggi, hebat dan berjaya, seorang daripadanya adalah Cik Puan Rahimah, yang turut hadir bicara saya di Read Malaysia, Mines pada tahun 2010 dengan seorang anak perempuan yang sedang belajar di Institut Pengajian Tinggi di Shah Alam.

Leave a Reply