Skip to main content

Komen salah seorang pembaca blog shamsuddinkadir.com . Cik Puan Tina (Bukan nama sebenar)

Salam Tuan,

Saya merupakan kakitangan kerajaan..dan berasa sungguh tertarik dengan artikel2 yang telah tuan tuliskan..ya..bagaimana saya boleh terjumpa dengan rencana-rencana tuan di halaman-halaman ini..mungkin Allah telah memberi laluanNya kepada saya..untuk saya berubah dan cuba berusaha untuk membaiki diri dalam mencari keberkatanNya..

Saya telah bekerja selama hampir 10 tahun..dan tidak pernah terfikir akan kurniaan nikmat yang telah Allah berikan kepada saya sekeluarga..hari ini..dengan membaca artikel tuan, saya telah mendaftarkan diri untuk membayar zakat pendapatan secara potongan gaji bulanan untuk memperoleh keberkatan Allah..dan saya juga telah membayar untuk membeli secara online kesemua buku2 tuan..untuk cuba berubah menjadi lebih positif dalam mengurus kewangan dan hidup saya sekeluarga..

Terima kasih diucapkan atas kesedaran yang ditimbulkan..dan saya sekarang sedang mencari-cari tempat kursus/ceramah tuan yang akan diadakan berhampiran dengan tempat saya di Seremban. InsyaAllah saya akan cuba menghadirinya..

Sekian.Terima kasih.

Cik Puan Tina (Bukan nama sebenar)

Leave a Reply