Skip to main content

Alhamdulilah, pada hari Rabu 28 Oktober 2009, SK berjaya dengan izin Allah mengadakan Tazkirah Kewangan di Masjid Padang Jawa, Shah Alam selepas waktu Maghrib.

Terima kasih di atas hadirin dan hadirat yang hadir. Saya ditanya oleh imam, berapa kali seminggu Shamsuddin mengadakan Tazkhirah di masjid ini. Saya kata hari ini saya dijemput bagi mengantikan seorang ustaz yang tidak dapat hadir. Mengikut maklum balas dari Imam dan beberapa individu yang memberi respons “Tazkirah yang lain dari lain”.

Apabila ditanya apa yang lain “Tazkirah ini berkenaan dengan urusan duit iaitu keperluan yang kita tidak boleh pertikaikan, amat penting dalam hidup kita”

Bagi Shamsuddin Kadir, semua tazkirah itu bagus untuk kita mengingati dan mempratikkan yang mana baik.

Terima kasih kepada Saudara Zamanhuri dan Ustaz Safuan yang menjemput.

Untuk makluman tetamu SK, Shamsuddin Kadir memiliki tauliah oleh Jabatan Agama Islam Selangor bagi menjayakan ceramah ataupun tazkirah berkenaan kewangan Islam di Masjid dan surau di seluruh Selangor.  Kepada individu yang ingin menjemput Shamsuddin Kadir boleh menghubungi di 023 4142 5300 ataupun emelkan ke info@shamsuddinkadir.com, tuliskan tajuk, Tazkirah Masjid @ Surau.

Shamsuddin Kadir

Emel: info@shamsuddinkadir.com

Leave a Reply