Skip to main content

Assalamualaikum dan Salam sejahtera,

Kini SK membuka ruang bagi individu yang ingin membuat temujanji bagi mendapatkan bimbingan secara peribadi ‘personal coach’ terutama dalam bidang bisnes dan pembangunan diri.

Ini adalah di atas permintaan yang berterusan sejak 2003. Kebanyakan permintaan itu terpaksa SK menolak kerana situasi yang tidak mengizinkan. Sejak beberapa hari selepas raya ada seorang individu dari negeri Sembilan yang banyak kali menghubungi SK bagi mendapatkan khidmat bimbingan bisnes. Beliau sudah beberapa kali buat bisnes semuanya membuatkannya habis lebih banyak duit.

Beliau ingin mengikuti bengkel Berhijrah Menjadi Usahawan, tetapi tidak sanggup bagi menunggu bengkel seterusnya kerana takut lebih banyak duit beliau yang hangus sebelum tarikh bengkel itu tiba.

Beliau ingin mendapatkan khidmat segera dan secara perseorangan. Waktu bimbingan untuk beliau adalah pada pagi Jumaat ini bersamaan dengan 2 Oktober 2009.

Hari Jumaat, Sabtu dan Ahad adalah hari cuti untuk seluruh Tim Ultra Mind Resources. Kini SK mengunakan sebahagian dari waktu cuti itu bagi meluangkan masa bersama individu yang ingin mendapat bimbingan secara peribadi.

Bermula dengan individu ini, SK akan membuka ruang kepada kepada individu yang berminat bagi mendapatkan bimbingan secara terus dan peribadi.

Emelkan nama, nombor telefon dan tuliskan di ruangan subjek : Bimbingan Peribadi, jika bisnes, tambahkan perkataan bisnes selepas perkataan bimbingan peribadi tersebut. Lebih baik juga jika diterangkan seberapa ringkas jenis bimbingan yang diperlukan.

Emelkan ke info@shamsuddinkadir.com

Shamsuddin Kadir

3 Comments

Leave a Reply