Skip to main content

Salam

Maaf terpaksa mengganggu, sebentar tadi saya baru mendapat panggilan dari anak arwah adik saya Nur Alya Khairina yang terlalu girang dan teramat suka membaca buku Garaj Aiman. Katanya pada saya “Makcik Best gila buku Garaj Aiman”, boleh ke Nina nak jual buku macam itu, boleh dapat duit banyak dapat bantu Ummi Nina. Buku-buku arwah Abah dulu banyak kat rumah Nina”
Umurnya baru  genap 9 tahun minggu lepas. Saya hadiahkan buku tersebut kepadanya sempena hari ulang tahun beliau yang ke 9 itu.

Tahniah,

Bagi Pihak

Nur Aliah Khairina

———————–

Salam,

Ya, Nur Aliah Khairina boleh memulakan bisnesnya sendiri. Mungkin bagi menjual buku-buku arwah ayahnya memberikan sedikit halangan padanya ketika ini, kerana belum biasa menjual buku dewasa kepada orang dewasa. Apa yang beliau boleh lakukan adalah dengan menjual buku baru yang beliau telah baca dan yakin dengan kebaikan buku tersebut. Contohnya beliau boleh mula menjual buku Garaj Aiman.

Jika beliau berminat, beliau boleh mendapatkan buku-buku tersebut dengan harga diskaun dan ianya akan diposkan secara terus kepadanya jika beliau membeli dengan kuantiti yang telah ditetapkan.

Insyaa-Allah antara buku dalam siri Usahawan Cilik adalah ‘Kedai Buku Bergerak’.

Dapatkan beliau menghubungi info@shamsuddinkadir.com dengan menyatakan maklumat seperti nama, nombor telefon dan  alamat.

Bagi ibubapa lain yang telah menghadiahkan buku Biskut Ajaib dan Garaj Aiman kepada anak-anak dan ingin membantu anak memulakan bisnes pertama mereka boleh menghubungi info@shamsuddinkadir.com.

Leave a Reply