Skip to main content

Bengkel berhijrah dari makan gaji menjadi usahawan akan di adakan lagi pada hari sabtu 28 Februari 2009 dan 28 Mac 2009. Ini bagi memberi ruang kepada Tuan dan Puan yang tidak dapat menyertai bengkel pertama yang telah diadakan pada 24 Januari yang lalu.

 

Bengkel ini adalah bagi menyediakan peluang kepada para pekerja yang ada keinginan bagi menjadi seorang usahawan pada tahun 2009. Bengkel ini membantu para pekerja menyediakan pelan berhijrah dari makan gaji bagi menjadi usahawan yang berjaya dan senang.

Yuran kekal HANYA RM 150 sahaja (makanan dan minuman tidak disediakan). TERHAD kepada 25 orang peserta bagi setiap sesi. Lokasi Di atas klinik pergigian Dr. Nooriah, Taman Permata, Hulu Klang (bersebelah dengan Pasaraya Giant).  Alamat penuh akan diwawarkan di halaman ini nanti.

Apa kata mereka yang telah menghadiri bengkel Berhijrah dari makan gaji siri pertama ?

“Saya amat berpuas hati, Tidak sia-sia saya balik lewat ke Kampung . Terima kasih Tuan SK!”  Tuan Sabri Hassan Assa’ariEcommerceMastery.com dan SaifulSham.com

“Saya amat berpuashati dan dapat tahu bagaimana mencari networking, mencari idea bisnes, membina motivasi diri. Saya mengalakkan anda mengikuti bengkel ini” – Tuan Mazlie  www.MazlieNadzri.com

“Terbaik untuk membina generasi usahawan Muslim” – Puan Nuranis Bt Amin

“Kursus yang santai dan tidak membosankan, perlu dikerapkan agar lebih ramai dapat manfaat. Promosikan lagi agar lebi hramai yang sertai”  Tuan Mohd Zulfadli  www.smartusaha.com

“Topik yang menarik, banyak ilmu yang dapat bagus!!!,” – Puan Miera (Beliau menulis lagi… Buat kursus ini dalam 2 hari iaitu lebih dari 1 hari)

Di atas adalah sebahagian komen yang diberikan oleh peserta siri pertama bengkel berhijrah dari makan gaji.

Bagi mendaftar, sila emelkan Tarikh kursus yang ingin disertai sama ada 28 Februari ataupun 28 Mac, nama penuh, alamat emel, nombor telefon yang boleh dihubungi ke info@shamsuddinkadir.com. Pembayaran boleh dibuat sebaik sahaja menerima pengesahan. Hanya 25 peserta terawal yang membuat bayaran adalah senarai yang muktamad bagi setiap sesi.

3 Comments

  • yusry says:

    syabas….excellent bg bakal2 usahawan…moga2 diberkati Allah usaha kita yg sedikit ini..

  • Tahniah kepada Tuan SK kerana berjaya mengadakan bengkel ini.

    Saya amat berpuas-hati dengan pengisian bengkel tersebut, ‘simple’, jelas dan santai. Kepada para peserta (yang masih makan gaji), pastikan bulan 12 ini anda semua mencapai matlamat yang telah disasarkan.

    Peserta bengkel,
    Mohd Zulfadli, Johor.

    p/s. Kepada Tuan SK, jangan lupa war-warkan apabila telah berjaya menghasilkan biskut minda. 😀

  • Salam,

    Kepada Tuan Yusry dan Tuan Zulfadli,

    Terima kasih di atas sokongan Tuan berdua, roh bengkel itu hanya tercapai apabila semua peserta ‘berjaya mencapainya sebelum ataupun pada 30 November 2009.

    Semoga Tuan berdua dan peserta lain melipatkan usaha mencari burung yang terbang.

Leave a Reply